Více než 450 spokojených zákazníků

Od první konzultace po funkční spolupráci

Case study Secalo

„Od obyčejných křupek až k celé GALAXII SECALO“

Křupky vévodí českým slaným dobrotám už téměř 40 let. Pro svou jedinečnou a výraznou chuť jsou oblíbeným výrobkem všech věkových kategorií. Křupky nechybí nikde, kde je zábava, a proto jsme se společně rozhodli fanoušky bavit. Nyní vám podrobně představíme naši společnou práci s firmou SECALO.

SECALO (průměrný rozpočet do 30 000 Kč/měs.). Na tomto příkladu je jasně zřetelné, že není třeba investovat statisíce pro vytvoření krásného brandu, ale že i střední společnosti mohou mít krásnou indentitu. Stačí pouze chtít a mít invenci.

Začali jsme od píky a pro Secalo jsme po dvou letech vytvořili:
  • korporátní identitu (logo, claim...)
  • obaly křupek
  • reklamní předměty (plyšáky, misky, trička, plakáty, omalovánky pro děti, reklamní polepy aut Iveco a Dacia...)
  • GPS mapu s prodejními místy, kde se dají křupky koupit
  • zbrusu nové webové stránky
  • webovou podstránku Galaxii SECALO s parodií na slavné postavičky, kde pravidelně přispíváme vtipnými příběhy z jejich života
  • zorganizovali jsme velkolepou soutěž na sbírání smailíků z obalů křupek
  • naprogramovali jsme aplikaci KřupMAN, ve které si fanoušci mohou zasoutěžit o balíčky křupek
  • spravujeme jejich sociální sítě, kde aktivně komunikujeme s jejich fanoušky a budujeme brand společnosti
  • v neposlední řadě jsme společně vymysleli a udělali krásný televizní spot

Pojďte se s námi na jednotlivé body podívat z blízka.

Kreativita

Na počátku jsme uvažovali, jakým stylem bychom tuto spolupráci mohli vést. Všichni kreativci si sedli do zasedací místnosti, vzali si několik balíčků křupek a začali tvořit.

Jako první jsme si stanovili cílovou skupinu a konkrétně popsali konečného zákazníka. Následně jsme věděli, koho oslovujeme a mohli jsme tedy přejít k jednotlivým marketingovým nástrojům. Dva pytlíky křupek už vzaly za své a nás napadla otázka, jak to vlastně udělat jinak než ostatní? „Chce to něco, co tady ještě nebylo,“ ozývalo se v myslích každého z nás. Napadaly nás různá spojení, jako například „Tradiční československé zlato“, ale pak to přišlo.

Poslední pytlík ležel na stole před námi a všichni jsme ho chtěli. „Nikdy nezůstaneš u jedné!“ a claim byl na světě. Vyslali jsme tedy zástupce z našich řad pro další křupky a mezitím nám už vrtaly hlavou další nápady…

Smajlík

Šťastného smajlíka jsme zakomponovali na každý obal křupek, který plní úkol pro odměňování věrných fanoušků z komunity křupek. Lidé tak mohou soutěžit o různé ceny (plyšáky, misky, křupky, …). V letech 2014/2015 fanoušci křupek mohli vyhrát krásné misky s rodinkou Křupkových, které měly obrovský úspěch. Rozdali jsme jich tisíce kusů. Misky jsme následně nahradili nádherným plyšáčkem Mamči Křupky vyráběné v chráněné dílně Charita Opava.

Korporátní identita

Společnost Secalo zahájila v Ostravě výrobu křupek už v roce 1973. My jsme v roce 2012 navázali na jejich tradiční hodnoty, filozofii a pokračovali jsme v budování jejich dobrého jména. I přestože byla firma SECALO na trhu téměř 40 let, byl před námi ještě obrovský kus práce, kterému jsme společně šli naproti.

Udělali jsme redesing celého obalu, zaregistrovali jsme ochrannou známku obalů křupek, zasvětili jsme je do světa internetu (vytvořili jsme jim webovou prezentaci, profily na sociálních sítích, první online kampaně na internetu, …) a dále jsme se postarali o propagaci v televizi.

V neposlední řadě jsme jim také navrhli a zrealizovali stylové polepy na auta, které ještě více potrhly jejich korporátní identitu.

Nezapomněli jsme ani na reklamu na MHD, kde ji každý uvidí.

Obaly

Také starý obal potřeboval rekonstrukci. Barvy, nápisy, i celou zadní stranu obalů křupek jsme proto kompletně změnili a vyšperkovali do dnešní podoby. I když se může zdát pořád stejný, dnes už je to úplně jiná písnička. Začali jsme barvami, ty jsou dnes mnohem živější a jasnější. Dále jsme pokračovali křivkami a liniemi, nezapomněli jsme ani na claim, který je dnes mnohem chytlavější, na zadní stranu obalů jsme přidali smajlíky pro vystřihování a nakonec jsme také vytvořili různé jazykové mutace.

Nová příchuť křupek

Našim velkým úkolem bylo také uvedení nové česnekové příchutě křupek na trh. Okamžitě měly obrovský úspěch a staly se jedny z nejoblíbenějších.

Online weby

V současnosti má společnost SECALO díky společné a usilovné práci nádhernou webovou prezentaci čítající na pět internetových stránek.

www.secalo.cz

Webová prezentace je základ. Stejně ale jako šatník potřebuje obměnu, tak i webové stránky musí projít pravidelně kompletní redesignem, a proto jsme společným úsilím s firmou SECALO po třech letech vytvořili ze staré webové prezentace zbrusu novou a ještě interaktivnější stránku.

www.GALAXIE.secalo.cz

Původně byla Galaxie SECALO impulsivní nápad, který jsme dostali jedno pohodové odpoledne u křupek. Navrhli jsme to okamžitě zástupcům firmy SECALO, kteří nápadem byli nadšení, proto jsme se dali do práce a hned jsme začali vymýšlet postavičky a první příběhy. Zprvu měla Galaxie SECALO svůj vlastní web. Nikdo z nás ale netušil, že bude mít takový úspěch. Po třech letech se proto stala nedílnou součástí celé prezentace firmy, připojili jsme ji k hlavní webové prezentaci, a také jsme vyšperkovali čtení jednotlivých příběhů.

Fantazy svět, ve kterém se odehrávají zajímavé a vtipné příběhy na třech planetkách dle různých příchutí křupek: Křupiter, Česnekán a Syruše. Kde jinde byste potkali Jaromíra Křágra, Karla Sýrenberga nebo Paprylin Monroe?

376 773
počet oslovených lidí z České
a Slovenské republiky
17 035
průměrný počet
zobrazení
3 255
celkový počet
interakcí

www.KdenajduKRUPKY.krupshop.cz

Na základě neustálé poptávky zákazníků jsme vytvořili speciální web, kde klienti najdou veškeré prodejny, ve kterých si mohou zakoupit křupky SECALO. Web se dá snadno napojit na GPS a také zákazníkům vypočítá trvání cesty do dané prodejny.

www.KRUPMAN.krupshop.cz

Protože jsou křupky spojené hlavně se zábavou, rozhodli jsme se fanoušky bavit i jiným způsobem. Vytvořili jsme pro ně chytlavou online hru na základě kultovní hry PAC MAN. Ti nejlepší hráči mohou vyhrát krabici namixovaných příchutí křupek. V průběhu pěti měsíců, během kterých běží tato aplikace, jsme již dosáhli několika tisíců zahrání.

www.krupshop.cz/e-shop/

Protože v dnešním světě internetu a lidí, kteří si již čím dál více zvykají na něm nakupovat, jsme nemohli dlouho otálet ani s vymyšlením e-shopu pro křupky SECALO.

Stánky

Nezaměřujeme se pouze na elektronické prvky marketingu. Také jsme pro SECALO zorganizovali několik ochutnávek přímo v obchodních centrech po celé České republice, které významně podpořili jejich prodej (až o 2 000 kusů navíc prodaných křupek, oproti běžnému prodeji). K této příležitosti jsme pro SECALO vytvořili unikátní stánky s krásným pevným obalem a dětské omalovánky. Tímto marketingovým prvkem se nám nejenom zvedly prodeje, ale i osobní komunikace se zákazníky. Byla to skvělá podpora prodeje, protože zákazníky to motivovalo k nákupu většího množství křupek.

Online marketing

Pravidelně připravujeme brandovou kampaň s bannery, kterou vidělo 4,7 milionů lidí z České a Slovenské republiky. Remarketingové bannery zasáhly asi 1 000 000 lidí.

Dále spravujeme facebookový profil, kde jsme oslovili až 90 000 fanoušků. Vytváříme zde nejrůznější soutěže a bavíme fanoušky. Od nuly jsme získali přes 24 000 fanoušků. Nejúspěšnější příspěvek měl dosah 90 798, 759 označení To se mi líbí a 13 komentářů.

Newslettery

Pravidelně také rozesíláme barevné newslettery, které odebírá 4 000 lidí z České a Slovenské republiky. Jejich obsahem je vždy nový příběh z GALAXIE SECALO a připomenutí zajímavých soutěží.

Video

Víme, že důležitou součástí marketingu jsou i poutavé reklamy. Proto jsme se společně se SECALO rozhodli, že takovou vytvoříme. Jasnou inspirací pro nás byla GALAXIE SECALO, která se nám již krásně rozrůstala. A jelikož to mělo být krátké video zaměřené na rodiny s dětmi, jasnou volbou se stala rodinka Křupkových z planetky Křupiter.

TV reklama

Reklamu diváci mohli zhlédnout v televizi před pořadem Prostřeno a také na Youtube. V televizi video zhlédlo více než půl milionů diváků v České republice.

Youtube

Na Youtube reklamu zhlédlo více než 218 000 lidí z České a Slovenské republiky. Podívejte se na ukázku.

Čeho jsme společně dosáhli?

Brandová kampaň TV oslovila rodiny s dětmi v produktivním věku i seniory

Navýšení prodeje

Osvěžení povědomí o produktu i značce celkově

Rozšíření distribuční sítě

Naše další nezrealizované nápady

Vytvoření prezenteru Křupky vs. Toptopic - nápad vznikl na naší straně ve chvíli, kdy jsme začali spolupracovat se společností KOFOLA a.s. a chtěli jsme propojit křupky s jejich produkty. Tento nápad se ale nakonec neprosadil. Můžeme vám aspoň ukázat malou ochutnávku.

Neusínáme na vavřínech a pokračujeme dále

Úspěšně budujeme komunitu na sociálních sítích

Pokračujeme v on-line kampaních

Prodáváme křupky přes e-shop...

...a neustále přemýšlíme čím novým překvapit fanoušky křupek SECALO!
Srolujte