<<<< Zpět na články

Facebook videa: dodejte vašemu contentu šťávu

Autor:
Četlo již:
726 očí
Téma:
SEO

Chcete na sociálních sítích vybudovat loving brand a publikovat hodnotný obsah, který obletí svět?  Pak zapomeňte na unylý korporátní bullshit talk. Facebookem hýbou kreativní videa!

Získejte až o 135 % více organického dosahu.

Nahlédněte do vašeho správce reklam a porovnejte, jaký organický dosah mají průměrně postované fotky a jaký videa. Podle statistiky má video v porovnání s fotografií až o 135 % větší dosah. A to už stojí za to.

Než se ale pustíte do kreativy a natáčení, přečtěte si pár tipů, jak s pomocí videí na Facebooku zazářit.

Jaké jsou nejnovější trendy?

90 % videí bez zvuku

Podle nejnovějších dat uživatelé Facebooku přehrávají až 90 % videí bez zvuku. Trefou do černého tedy bude video, které i beze slov sdělí vaši myšlenku. Když videoreklamu podpoříte titulky, získáte na Facebooku až o 12 % více zobrazení.

Pravidlo prvních tří sekund

Zaujměte diváky už od prvních sekund. První tři sekundy rozhodují o tom, jestli divák video vypne nebo bude sledovat dál. 65 % lidí, kteří video sledují první 3 vteřiny, budou podle dat Facebooku sledovat alespoň dalších 10 sekund a 45 % bude sledovat 30 vteřin.

75 % návštěv z mobilu

Při tvorbě video obsahu mějte na paměti, že 74 % uživatelů bude vaše video sledovat na mobilu. Protože se velikost obrazovky mobilních telefonů stále zvětšuje, trendy směřují od horizontálního obsahu k vertikálnímu.

Miminka, zvířátka a originální kreativa

Co vždycky zaručeně zabere? Miminka, štěňátka a opičky. Co když má ale někdo rád děti a psy, ale opice ne? Proč riskovat segmentaci publika? Firma MTN DEW ve svém reklamním spotu Puppymonkeybaby rozhodla spojit všechny tři dohromady. A tento odvážný krok se vyplatil. Video má na YouTube bezmála 29 milionů zhlédnutí. Vždy ale mějte na paměti, kdo je vaše cílovka. U mladšího publika si můžete dovolit i odvážnější kousky, starší generace by ale pro váš nevšední pohled na věc nemusela mít pochopení.

Live video

Podle průzkumu LifeStream preferuje 80 % uživatelů živé vysílání. Nejen, že vám skvěle poslouží k prezentaci firemních eventů, konferencí a událostí ze zákulisí. Můžete je využít také k prezentaci svých produktů. Nastreamujte třeba testovací jízdu nového modelu auta, přípravu pokrmů ve vaší restauraci nebo udělejte živou prohlídku domu, který jste postavili. Živá videa komentují uživatelé Facebooku oproti běžným 10 x více.

 

Statistiky nyní máte, moderní trendy znáte. Nezbývá než se pustit do toho! Pokud potřebuje s videi na Facebooku poradit nebo získat nový úhel pohledu na váš brand, pojďte rozhýbat váš Facebook s námi.

Hodnocení

Ohodnoťte tento článek. Již to udělali 4 uživatelé

O autorovi

Michaela N.

V online světě se cítí jako ryba ve vodě, proto je jejím úkolem vytváření obsahu pro sociální sítě, blog i web. Pomáhá klientům zhmotnit jejich sny a vize a komunikovat je směrem k jejich zákazníkům. Baví ji hra se slovy a objevování nových věcí. Inspiraci čerpá cestováním, literaturou a kreativní tvorbou.

Zeptejte se přímo autora

Odpovědět do diskuze